Re: OE - dbx 2GB

Autor: Marcin <spam_at_noaddress.xx>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 09:57:52 MET

Piotr Krzyżański wrote:
> Nie wiem - ja nie mam takiej potrzeby. OE używam jako czytnika
> do newsów. Nie rozumiem jak można mieć 'w poczcie' 2 GB.
> W Outlooku mam ponad 10 000 maili, a plik Outlook.pst
> ma 260 MB.

Pomijając lamerstwo mojego znajomego, który nigdy nie zrobił
backupu skrzynek na tym swoim laptopie, rozmiar 2GB nie jest
dziwny - 2GB przy ok. 6 tys. maili daje nieco ponad 300KB/mail.
Ile kur.a nakładu pracy kosztowałoby programistę zrobienie
przynajmniej komunikatu:
"Lamerze! Rozmiar skrzynki zbliża się do 2GB,
nie zapiszę nowych wiadomości."?
Uważam, że większe lamerstwo jest ze strony MS,
bo userowi można je wybaczyć.

M.