Re: OE - dbx 2GB

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 08:35:09 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:emi03p$9nm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na dzień dzisiejszy to i tak XP jest już najgorsze, a najlepsza jest
> Vista. ;) Tam sobie z tym poradzili zupełnie inaczej rozwiązując
> zapisywanie wiadomości (każda w oddzielnym pliku). Więc dla MSOE tej
> poprawki to już raczej nie będzie niestety.

Fakt - wątpliwa nadzieja na poprawkę, więc najlepszym
sposobem rozwiązania problemu byłaby jakaś przypominajka.
Tak, czy inaczej to MS powinien w ogóle poprawić ten błąd, a nie
używać pudru...
OE nie jest jedyną aplikacją mającą problem z plikami powyżej
2 GB - inni jakoś mogli poprawić obsługę takich plików.

> Da się tak oskryptować/omakrować/ofiltrować MSOE aby coś takiego się
> robiło?

Nie wiem - ja nie mam takiej potrzeby. OE używam jako czytnika
do newsów. Nie rozumiem jak można mieć 'w poczcie' 2 GB.
W Outlooku mam ponad 10 000 maili, a plik Outlook.pst
ma 260 MB.

Piciu