Re: OE - dbx 2GB

Autor: Marcin <spam_at_noaddress.xx>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 15:57:49 MET

Michal Kawecki wrote:
> "Marcin" <spam@noaddress.xx> wrote in message
>

> Szczerze mówiąc nie wiem. Nie miałem jeszcze okazji oglądać tak uszkodzonego
> pliku. Jeśli system stał na FAT32, to mógł on zostać obcięty na samym końcu.
>
> Aha, tu leżą jeszcze inne narzędzia służące m.in. do naprawy uszkodzonego
> pliku dbx: http://www.windowsmarketplace.com/Results.aspx?collID=91 . Może
> dojdziesz do jakichś wniosków studiując opisy ich działania.

No więc MS Outlook 2003 nie zaimportował tego pliku.
Zapuściłem DBXtracta - w pół godziny wyłuskał 40 maili, więc parę dni
sobie popracuje i może odzyska te 6000 listów,
ale juz widzę problem - po otwarciu niektórych plików eml
z zawartością html OE pokazuje kaszankę
(poszarpany tekst + znaczniki html).
Ponieważ znajomemu bardzo zależy na tych mailach,
zdecydował się na zakup programu do naprawy dbx.
Może ktoś z rrupowiczów korzystał z jakiegoś dobrego programu
komercyjnego i mógłby go polecić?

A zachowanie OE po przekroczeniu rozmiaru skrzynki 2GB
(NTFS!) pozostawiam bez komentarza...

M.