Re: Outlook Express - dziwne zachowanie?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 15:27:23 MET

In news:458bcd9d$0$17965$f69f905@mamut2.aster.pl,
*-=<Bajbus>=-* <Bajbus> typed:
> Witajcie!
> Trochę po niewczasie się zorientowałem, ale mój OE zaczął
> się dziwnie zachowywać chyba po zainstalowaniu którejś z
> poprawek. Objawia się to tym, że po wydaniu polecenia
> "Kompaktuj wszystkie foldery" robi to jak dotychczas, ale
> kopie tych folderów przenosi do kosza z rozszerzeniem *.bak
> Czy ktoś z Was zaobserwował podobne zachowanie?

Cytuje wypowiedź Grzesia Niemirowskiego:
Przed kompaktowaniem pliku .dbx (bazy danych przechowującej wiadomości w
OE) tworzona jest jego kopia zapasowa. Ma to zmniejszyć prawdopodobieństwo
uszkodzenia bazy podczas kompaktowania i utraty wiadomości. Kopia zapasowa
jest umieszczana w koszu i nadawane jest jej rozszerzenie bak. Jeśli po
kompaktowaniu stwierdzimy utratę wiadomości, należy wyłączyć OE, skasować
lub przenieść plik .dbx a w jego miejsce przywrócić plik kopii zapasowej z
kosza zmieniając jednocześnie rozszerzenie na .dbx. Więcej szczegółów
znajduje się w artykule KB918069
(http://support.microsoft.com/?kbid=918069).

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]