Re: OE - dbx 2GB

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 00:41:38 MET

"Marcin" <spam@noaddress.xx> wrote in message
news:emcg1i$elg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> To, że plik przekroczył 2GB, oznacza, że OE go również uszkodził
> przy zapisywaniu ostatniej wiadomości, czy po prostu nie czyta go,
> bo jest za duży?

Szczerze mówiąc nie wiem. Nie miałem jeszcze okazji oglądać tak uszkodzonego
pliku. Jeśli system stał na FAT32, to mógł on zostać obcięty na samym końcu.

Aha, tu leżą jeszcze inne narzędzia służące m.in. do naprawy uszkodzonego
pliku dbx: http://www.windowsmarketplace.com/Results.aspx?collID=91 . Może
dojdziesz do jakichś wniosków studiując opisy ich działania.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/