Outlook Express - dziwne zachowanie?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 14:31:29 MET

Witajcie!
Trochę po niewczasie się zorientowałem, ale mój OE zaczął
się dziwnie zachowywać chyba po zainstalowaniu którejś z
poprawek. Objawia się to tym, że po wydaniu polecenia
"Kompaktuj wszystkie foldery" robi to jak dotychczas, ale
kopie tych folderów przenosi do kosza z rozszerzeniem *.bak
Czy ktoś z Was zaobserwował podobne zachowanie?

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37