Re: Likwidacja partycji, kolajność partycji w MBR

Autor: Marsjanin <12.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 14:32:22 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to czwartek, 21-go. Nieco po 23-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> To jest właściwy układ.

OK

> Jednak GAG musi też ustawiać drugą partycję jako aktywną, no ale
> zakładam, że to robi.

Tak, GAG ustawia flage aktywności z tego co pamiętam.
W sumie GAG przestanie mi być potrzebny, choć chyba pozostawię Windows
(1) i flopa (2), bo mój dość stary BIOS nie pozwala na próbę
bootowania przez HDD i z FDD, i z CD-ROM (CDROM, C:, A:)

> System zacznie się uruchamiać (sam to mogłeś sprawdzić jeszcze zanim
> tego posta napisałeś),

Hmm. Sprawdzałem. Przecież pisałem, że bawiłem się różnie i nie
wstawał, zanim w MBR pojawił się wpis taki, jak na oryginalnej
partycji. Do testów w ogóle wtedy olałem GAG i ustawiłem w BootIt
zawartość MBR ręcznie (oczywiście flagi mam na myśli, nie adresy
sektorów, to zrobił sam).

> jednak może powstać (nie musi) problem z literkami.

Powstawał problem taki, że wywalało napis o braku pliku ntldr.exe czy
.dll, już nie pamiętam.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Gadu-Gadu :  4548104
  Sprzedam nagrywarkę CDRW: http://je.pl/iztf