Re: Ikony bez podpisów

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 10:12:51 MET

** Piciu wrote:

> Ma ktoś sposób na zlikwidowanie podpisów pod ikonami, zastosowałbym
> to na pulpicie, nie jednej a np dziesięciu.

Raczej nie jest to wykonalne, tzn. być może da się podmienić
standardowy pulpit innym programem do wyświetlania pulpitu. Jakiś
alternatywny shell czy coś.

Inne rozwiązanie to np. wyłącz wyświetlanie ikon na pulpicie i zrób
sobie graficznie taki desktop jaki chcesz za pomocą Active Desktop,
tylko nie wiem na ile pozwala to w prosty sposób uruchamiać programy.