Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 16:55:12 MET

*Michal Kawecki* napisał(a):

> LOL - Windows robi kuku Windows? Ciekawe wnioski wysnuwasz.

Nie wiem czy alarm w postaci wymuszenia chkdska podnosi Windows, bo mu coś
po partycji "grzebało" czy też to asekuranctwo, tak na wszelki wypadek,
Knoppixa który o ile się nie mylę domyślnie montuje partycje NTFS w trybie
rw. Też się kiedyś na to natknąłem i przestraszyłem :) Jedyną akcją jaką
wykonałem w Konquerorze (czy jak się ten menadżer plików w KDE nazywa)
związaną z partycją NTFS, było zajrzenie (wyświetlenie zawartości) paru
folderów na partycji systemowej XP-ka.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]