Re: Antywir z bootowlnego CD?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 00:46:44 MET

> IMHO bez sensu jest automat, który nie pozwala MNIE zdecydować co jest
> spamem a co nie. Nie ciągnę poczty przez komórkę i zdecydowanie wolę filtr
> niechcianej poczty w moim Thunderbirdzie, gdzie kosztem chwili mogę
> zweryfikować i ew. poprawić decyzje automatu.

No wiesz, mimo tego, i tak moj lokalny Kaspersky AntySpam ma co robic.
Ostatnio ok. 80% przychodzacej do mnie poczty to spam. Tzn. juz po odsianiu
przez Home.pl tego, co w ogole do mnie nie dochodzi. Z BOK-u mam informacje,
ze to co odsiewają to 3-5x wiecej niz to co przechodzi.

Ale milo byloby, gdyby to co odbijają wskakowalo do jakiegos
folderu SPAM dostepnego tylko przez WWW. Tak w razie czego.
Choc jednoczesnie mogliby pozostawic informowanie nadawcy.

latet