Re: domena windows i profile

Autor: Przemysław C. <pc83_antyspam_usunac_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 13:56:49 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Nie muszą wcale być. Jak chcesz, to są...

aha czyli mozna logowac sie do doemny a pliki uzytkownikow trzymac na
lokalnych dyskach hostow.. to byloby dobre rozwiazanie tylko jest taka
sytuacja ze czasami niektore lapki jada na szkolenie (na codzien sa
uzywane do pracy bo po co maja sie marnowac) i czlowiek ktory pracuje na
tym kompie moglby np pracowac na innym ale nie chce wtedy zgrywac gdzies
plikow, poczty itp. Co tutaj mogloby mi pomoc?

> Pliki != Profil.

> Wszystko zależy, czy pliki będą przechowywane na serwerze
> plików, czy na lokalnych dyskach. Poza tym w Windows XP i 2003
> istnieje mechanizm automatycznej synchronizacji danych w
> domenie.

a jak wyglada taka synchronizacja w praktyce bo slyszalem ze dlugo
system sie podnosi przy tym i rownie dlugo sie zamyka?