Re: domena windows i profile

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 08:30:00 MET

Przemysław C. napisał(a):
> aha czyli mozna logowac sie do doemny a pliki uzytkownikow trzymac na
> lokalnych dyskach hostow.. to byloby dobre rozwiazanie tylko jest taka

Pamiętaj, że profil NIE ZAWIERA plików użytkowników! Profil
to tylko rejestr i zawartość pulpitu i niektórych folderów
powłoki systemu. Pliki to osobna rzecz.

> sytuacja ze czasami niektore lapki jada na szkolenie (na codzien sa
> uzywane do pracy bo po co maja sie marnowac) i czlowiek ktory pracuje na
> tym kompie moglby np pracowac na innym ale nie chce wtedy zgrywac gdzies
> plikow, poczty itp. Co tutaj mogloby mi pomoc?

Profile mobilne są buforowane na komputerach nie podłączonych
do sieci, więc nie ma problemu. A dokumenty można synchronizować
osobno.

> a jak wyglada taka synchronizacja w praktyce bo slyszalem ze dlugo
> system sie podnosi przy tym i rownie dlugo sie zamyka?

Przyznam, że nie wiem -- nie korzystam z tego. W szybkim
LANie synchronizacja nie będzie bardzo długa zakładając,
że nie zmienia się dużo danych między synchronizacjami.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |