spowalnianie systemu ... o co chodzi

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 21:56:22 MET

Zastanawia mnie pewna kwestia - mam kilka maszyn chodzących pod winxp ...
zasadniczo chodzą, userzy cos tam sobie dłubią (dłubią a nie instalują bo
nie maja uprawnień), instalują się aktualizacje ... ale zasadniczo nic się
w systemie nie zmienia. Zastanawia mnie to że maszyny te coraz wolniej
chodzą - w sumie nie zmieniam nic w sprzęcie, maszyny dosyć silne itd.
Rozwiązanie pt. reinstalka powoduje że system raptem ożywa mimo
zainstalowania dokładnie tego samego oprogramowania. Objawy takie pojawiają
się po jakimś roku użytkowania systemu. W sumie nie chce mi się
reinstalować maszyn i szukam przyczyny takiego zjawiska i sposobów jego
rozwiązania.

Zastanawia mnie czy to może nie jakaś forma np. defragmentowania się dysku
czy rejestrów. Możecie polecić jakieś narzędzia do tego spoza stajni MS??

Ktoś ma może jakiś pomysł jak coś takiego rozwiązać

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.