Re: W2003 domena i synchronizacja czasu

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 21:39:11 MET

Dnia 19-12-06 15:48, P napisał(a):

> Wiem ze jest obowiazkowa, ale sadzilem, ze trzeba samemu o nia zadbac.

ja zadbałem sam - napisałem toolsika który synhronizuje czas z uniksowym
znacznikiem czasu (zarówno jako exe jak i serwis) - jeśli cię to interesuje
to wal na priv - zresztą w Delphi są do tego praktycznie gotowce do
wyklikania więc możesz sobie coś takiego stworzyć w 20 min.

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.