Re: Najlepszy (najszybszy) program antywirusowy na P4 2GHz i 512

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 22:38:28 MET

Lawrens Hammond wrote:

> To co Ty odpalasz u siebie, że są takie jaja?
> Ja na ten program nie narzekam, a kładłem go od 486, do P4, nigdy nie
> zawiódł.
> I ani razu nie zgubił ustawień sam.

Program nazywa się PerfectDisk. BSOD pojawia się tylko podczas pracy na
partycjach NTFS. I nie jest to jedyny program z którym Kerio nie żyje w
zgodzie, choć tutaj objawia się to najboleśniej. Winny jest błąd w
sterowniku Kerio (bo jak wiadomo, silnik kerio działa jako sterownik)
którego autorzy jak dotąd nie poprawili.

Używałem Kerio ponad rok, na neostradzie oraz kablówce. Przez ten czas
kilka razy zgubił wszystkie ustawienia i działał na domyślnych nawet o tym
nie informując. To samo było na komputerze znajomej u której zainstalowałem
Kerio jako niezawodną zaporę.

Gdyby nie te problemy to byłby to niezastąpiony firewall, malutki,
niesamowicie lekki dla systemu i cholernie skuteczny.

Teraz mam Outposta, wyłączyłem zbędne wtyczki i jestem zadowolony. Jak do
tej pory nie zgubił ustawień, tylko kilka razy po twardym resecie zniknęły
logi. Ale przynajmniej natychmiast poinformował o tym fakcie.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *