Re: Zakaz laczenia z siecia dla wybranego programu

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 00:30:01 MET

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:em10cn$hcs$1@news.onet.pl...
> [...]
> [...]
>
> Nie znam, wygląda przyzwoicie (przynajmniej nie na jakieś naciągactwo
> które zdarza się często), trochę też kosztuje. Twoja wola.
>
> Ale taki Kerio, albo Agnitum Otpost Firewall mają też całkiem dobre
> notowania, tych w systemie się nie czuje na pewno. A swoje robią.
> Agnitum wciąż można ściągnąć w wersji 1.0 - darmowej, i na nim
> potestować, to że jest stara w sumie ma małe znaczenie, mechanizmy
> sie nie zmieniły, brak mu tylko trochę wodotrysków. Kupić zawsze
> zdążysz.
> [...]

Poogladam sobie jeszcze Agnitum, ale ponieważ zdradziles sie, ze uzywasz z
siecia W98 to zadam Ci pytanie dodatkowe. (Koledzy zaraz zakrzyczą,że NTG.)
Mam W98 pod neostrada. i po paru minutach często przekierowuje mi strony
(glownie google) na www.infinetia.pl . Musze wylaczyc Firefoxa, odlaczyc
siec, wyczyscic wszystkie dane prywatne przegladarki i podlaczyc sieć i
pierwsze wywolanie googla dziala, czasem wytrzyma 20min. potem znowu
przekierowanie. sprawdzam Spybotem i nic. Miales cos takiego?