Re: Zakaz laczenia z siecia dla wybranego programu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 14:29:22 MET

in news:em1vhk$sa4$1@h1.uw.edu.pl , *AnkaS* wrote:
[...]
> Poogladam sobie jeszcze Agnitum, ale ponieważ zdradziles sie, ze uzywasz
> z siecia W98 to zadam Ci pytanie dodatkowe.

Żadna tajemnica, normalnie kupiony, więc spoko, możesz rozpowiadać :)

> (Koledzy zaraz zakrzyczą,że NTG.)

No to jak chcesz pociągnąć temat, to alt.pl.comp.wirusy albo
p.c.o.m-w.win9x, bardziej - ..wirusy.

> Mam W98 pod neostrada. i po paru minutach często przekierowuje mi
> strony (glownie google) na www.infinetia.pl .

"...nameserver for pl.) says that there are no A records for infinetia.pl,
 and that the hostname infinetia.pl does not exist."
Czyżby literówka?
Z ciekawości: start, uruchom, command
ping www.infinetia.pl (czy jak to tam naprawdę jest) i zobacz nr IP

> Musze wylaczyc Firefoxa,
> odlaczyc siec, wyczyscic wszystkie dane prywatne przegladarki i
> podlaczyc sieć i pierwsze wywolanie googla dziala, czasem wytrzyma
> 20min. potem znowu przekierowanie. sprawdzam Spybotem i nic. Miales cos
> takiego?

Niestety nie, ale ja jakiś taki pechowy, że jak chcę jakiegoś robala w akcji
obejrzeć, to sobie muszę poszukać i ściągnąć ;)
Wygląda na jakiegoś szkodnika. Jak masz jakiegoś AV, to zapuść go.
Obejrzyj w C:\Windows czy nie ma pliku hosts. i czy w nim nie ma czegoś
więcej niż: 127.0.0.1 localhost
Potem weź może hijackthis: http://www.merijn.org/files/hijackthis.zip
zrób skan i podeślij log, może jednak nie tu (inna grupa lub adres poniżej)