Re: Zakaz laczenia z siecia dla wybranego programu

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 15:35:13 MET

In news:em0g0q$it3$1@h1.uw.edu.pl , *AnkaS* wrote:
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
[...]
[...]
> Dzięki, obserwowalam u kogos BlackIce, czy to bardzo obciaza system?

Nie znam, wygląda przyzwoicie (przynajmniej nie na jakieś naciągactwo
które zdarza się często), trochę też kosztuje. Twoja wola.

Ale taki Kerio, albo Agnitum Otpost Firewall mają też całkiem dobre
notowania, tych w systemie się nie czuje na pewno. A swoje robią.
Agnitum wciąż można ściągnąć w wersji 1.0 - darmowej, i na nim
potestować, to że jest stara w sumie ma małe znaczenie, mechanizmy
sie nie zmieniły, brak mu tylko trochę wodotrysków. Kupić zawsze
zdążysz.
Zresztą sam usilnie dąży do upgrade do triala wersji komercyjnej.
U mnie na jednym takim bardziej zabytkowym Celeron 333 z Win 98 siedzi
i nie narzekam.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)