Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 15:31:17 MET

"Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message
news:em0v8i$efc$1@news.onet.pl...
> In news:25db.00000084.4583f468@newsgate.onet.pl , *to0l* wrote:
[...]
> [...]
> miałeś
> pierwotnie boot z secondary, na nim ntloader, a system na innym dysku
> (master), ale to domysły są tylko, więc po kolei masz wg bios:
> master: ...
> slave: ...
> boot z master ...
> system na: ...
> ntloader na: ...
> (po starcie systemu dyski poznasz po wielkości, nie literach, bo system
> w kolejności liter może mieszać)
> Spróbujemy wydedukować jak było, i do jakiego układu usilnie dążyć.

Dodam tylko że dysk z którego system ma się bootować poznasz po tym, że na
partycji aktywnej na tym dysku będą pliki startowe systemu czyli ntldr,
ntdetect.com oraz Boot.ini. Pliki te są oczywiście ukryte i systemowe,
trzeba więc włączyć pokazywanie w/w w Opcjach folderów żeby je zobaczyć.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/