Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 14:57:52 MET

"to0l" <no_spamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:25db.00000084.4583f468@newsgate.onet.pl...

> moge

Oczywiście że możesz. Możesz też skorzystać z procedury CrashFree. W manualu
piszą, że wgrywanie BIOS-u z oryginalnej płytki CD rozpocznie się
automatycznie po zabootowaniu z niej komputera. Ponadto jeśli wykryta
zostanie obecność floppy, to wgrany będzie plik z dyskietki.

> Sprobowalem inaczej sformatowalem dysk zaznaczajac "utworz dysk starrowy
> systemu MS-DOS" i skopiowalem na niego pliki awdflash.exe i A8N-E.BIN po
> boot'cie z fdd wpialem po A:/>awdflash i uruchomil ie ten program do
> wgrywania
> BIOS'u podalem w polu "File Name to Program" A8N-E.BIN pozniej wtkoczyl
> kimunikat Do You Want to ave Bios dalem N pozniej Y i na dole pojawil sie
> kursor A:/> i juz nic sie nie dzialo :/ zadnej weryfikacji Bios'u na fdd
> nie
> bylo jak jest napisane w manualu.

Jest jeszcze inny sposób: wgrywasz na dyskietkę sam plik z BIOS-em i
podtykasz ją po uruchomieniu procedury awaryjnego wgrywania BIOS-u
klawiszami Alt+F2 podczas rozpoznawania sprzętu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/