Internet Explorer - by na pytanie skryptu "if IE" odpowiadał "fałsz"

Autor: kffiatek <kffiatek_at_nospam.op.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 14:51:34 MET

Mam kłopot z Internet Explorerem. Nie umiem sprawić by na pytanie
skryptu <!--[if IE]> odpowiadał false i nie wykonywał bloku kodu za nim.
Próbowałem zmienić "user agent" ale nie pomaga. Mógłbym wyłączyć
wykonywanie skryptów, ale to bez sensu.
Chodzi mi o oszukanie "inkwizytorów", którzy każą mi zmienić
przeglądarkę na inną (FireFoxa czy inną z Mozilli) przekierowując IE na
swoją stronę. Używam wprawdzie kilku przeglądarek, ale tym bardziej nie
chcę, żeby ktoś mówił mi którą przeglądarką mam przeglądać strony w
internecie.

Zniosłem jeszcze banner z FireFoxem na całą stronę, który można było
wyłączyć, ale nabijanie sobie reklam i przekierowywanie na stronę inną
niż oglądam bez możliwości powrotu uważam za chamską i nieuczciwą formę
reklamy.

BTW na tej stronie piszę, żeby zmienić przeglądarkę na najnowszą, jednak
skrypt, który sprawdza jej "najnowszość" odpowie, że stary jest nawet IE
7.0, co obiektywnie patrząc na datę wydania, nie jest prawdą.

pozdrawiam

--
kffiatek