Najlepszy (najszybszy) program antywirusowy na P4 2GHz i 512 RAM

Autor: Piciu <dopiotrkaWYTNIJTO_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 11:24:29 MET

Witam,
Czy mógłby mi ktos polecić i doradzić najlepszy i najszybszy program
antywirusowy na P4 2GHz i 512MB RAMu? Koszt zakupu nieistotny. Używam
jeszcze bezpłatnego Spybota 1.4 i systemową zaporę (wiem ze mało
skuteczną). Najbardziej mi zależy żeby program automatycznie
aktualizował sobie bazy wirusów i żeby działając rezydentnie nie
obciążał za nadto systemu, to bardzo ważne ponieważ jak widać komputer
sprzed kilku lat. Za wszystkie sugestie dziekuję, może ktoś się podzieli
uwagami majac podobny zestaw komputerowy.

--
Pozdrawiam, Piciu