Re: AD - kopia kontrolera AD

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 11:04:52 MET

marek wrote:

> hmm, cos dziwnie mi przycial Twoja odpowiedz.

To przesylam raz jeszcze:

> przywracanie stanu systemu, po ktorym rozpocznie sie synchronizacja ?

No wlasnie probowalem Ci wytlumaczyc ze to sie niczym nie rozni. W obu
przypadkach po prostu przywracasz system state - rozni sie tylko sposob
w jaki odbudowujesz system po awarii. Mozesz uzywac ASR i przy wielu
kontrolerach domeny i przy jednym, mozesz robic backup tylko system
state i przy wielu i przy jednym. Wazne jest zebys wiedzial co robil i
potem wykonal odpowiednia procedure zwiazana z przywracaniem kontrolera
domeny w odpowiednim trybie.

> Btw, Czy "system state" rowniez zawiera informacje o wzorcach w
domenie ? Chyba
> tak, prawda ? ;)

Zawiera baze danych AD, wiec zawiera i te informacje.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)