Re: problem z RAM-em

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 00:19:26 MET

Użytkownik "hill_thebill" <hill70@bezspamu.interia.pl> napisał w wiadomości
news:1wzw8w7t8y0sf$.1mcch306psndt$.dlg@40tude.net...

> bo trza było kupować płytę na 815 i nie byłoby problemów z pamięciami :)
> tyle, że 512MB to maks :(

A to akurat ta jedna nie moja płyta była... miała zresztą dokupione swoje
pamięci, więc nie musiałem obecnych tam wrzucać, tylko eksperyment taki
zrobiłem :)
Co do płyty - w roku '99 kupiłem jakieś badziewie, z którym były same
problemy. Kurde, 490 zeta kosztowało... Aż wreszcie po jednym z resetów nie
wstało i (sonata B-moll Chopina)...

> A pewno pewno...

Płytę na tysiąc proców, zasilacz minimum 5 kilo waty, terabajt RAM, ze sto
HDD w RAID (tym najlepszym) :)) Łącze symetryczne conajmniej 100 Mbps,
emule... itd :)

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...