Re: Boot z usb.

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 00:18:41 MET

Marsjanin napisał(a):

> Program producenta dysku - a z tego co wiem w większości przypadków to
> i tak tylko emulacja - zabawa z BIOS-em kontrolera dysku (przypomnę,
> że kontroler dysku to ta płytka, która jest przy dysku). Więcej i
> bardziej na temat na grupie pl.comp.pecet wyczytasz.

ok

> Niemal dowolny zaawansowany program do partycjonowania. Na przykład
> BootIt Next Generation (BootIt NG / BING). A do tego cała wuchta
> programów pisanych specjalnie do zamazywania danych pod Windowsa i
> Linuksa.

Wlasnie mialbym w tym temacie pare pytan ale to ntg.

> Najpierw sprawdź, czy BIOS płyty głównej komputera pozwala na boot z
> czegokolwiek podpiętego pod port USB...

Nie musz sprawdzac w biesie.Przy odpalaniu naciskam F9 i pokazuj mi sie
  opcje bootowania : hard drive , usb device , multibay device

"Świat jak nam wisiał, tak teraz nie jest nam wszystko jedno
  Śledziem się przeje, kumpel się śmieje, dziewczyny bledną..."