Re: Sprawdzanie dysku przy starcie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 00:08:11 MET

news:ah4sle.hf5.ln@kwinto.prv...
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message

> ^^^^^^^
> Sorry, poprawka. Chodzi oczywiście o obszar zajęty przez pierwsze 64
> sektory, czyli 32 kB.

W sumie zależy, co wpiszesz w tablicę partycji i jakie dasz wskazanie na
super-blok... robiłem z powodzeniem eksperyment, że wskazywałem w tablicy
pierwszy sektor za MBR i ostatni fizyczny na dysku. Łyknęło, nie płakało :)
Ale jakby chciał tam jakiś Zarządca Obuwia wskoczyć, to mogło by być
ciekawie :)

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...