Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 23:01:13 MET

Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:elpr81$4ap$1@h1.uw.edu.pl...
> Przy okazji zmiany radiatora na mostku czyscilam wentyla io radiator na
> procku. Rzeczywoscie wtedy zgubilam jeden dlugi wkretr od wentyla, i do
tej
> pory nie znalazlam, mimo szukania i przewracania, wcielo.

Spoko, wiatrak może sobie być odkręcony kawałek, i tak trzyma się w pewnej
odległości od żeberek, aby móc je ładnie owiewać, zabierając nadmiar ciepła.
Znacznie gorzej, gdy radiator nie będzie dobrze przylegać do procka. Wtedy
najlepsze owiewanie nie pomoże. Zresztą, podane parametry pokazują, że
temperaturę trzyma w normie.

> Nie wytrzymalam i sprawdzilam w robocie kosci na innym kompie, obie
zdrowe.

To dobrze.

> Tzn jakis hardware zafalszowuje test pamieci.

Kontroler, albo się z chipsetem gryzą. Ostatecznie, chipset może być
powalony. A wtedy zmiana płyty... O ile to nie procek... bo i w procku coś
stać się mogło.

> Kolega dal mi teraz SDRAM 256 ECC do zabawy.
> Zobacze jak na tym chodzi.

No, popróbuj. Może rzeczywiście to tylko gryzienie się RAMu z chipsetem? Mam
parę takich płyt, więc nie piszę tego bezpodstawnie. Niedowiarków/szukaczy
bzdur zapraszam - udowodnię.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...