Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 22:27:46 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:457f4b5c$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
>
> Przy okazji przyjrzyj się złączom, czy nie "przysyfiło" ich nieco, jeśli
> nie
> pomoże, to chociaż przyda się na przyszłość. Jeśli możesz, sprawdź bardzo
> ostrożnie gniazda pamięci, czy jakiś styk nie jest pogięty... Ale to może
> po
> sprawdzeniu swoich kości gdzieś, a także innych sprawnych u siebie.
> Sprawdź
> też, czy np. pod płytą nie zawieruszyła się jakaś śrubka, czy inny
> przewodzący paproch.

Przy okazji zmiany radiatora na mostku czyscilam wentyla io radiator na
procku. Rzeczywoscie wtedy zgubilam jeden dlugi wkretr od wentyla, i do tej
pory nie znalazlam, mimo szukania i przewracania, wcielo.

Nie wytrzymalam i sprawdzilam w robocie kosci na innym kompie, obie zdrowe.
Tzn jakis hardware zafalszowuje test pamieci.

Kolega dal mi teraz SDRAM 256 ECC do zabawy.
Zobacze jak na tym chodzi.

Pozdrawiam Anka