Re: problem z RAM-em

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 22:54:58 MET

Użytkownik "Kurczak" <kurczak.kurczak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:elpqd6$25v$1@inews.gazeta.pl...
> Dzięki serdeczne...
> Czyli czeka mnie spacer na giełdę w niedzielę :)
> Będzie trzeba wymienić...

OK. Tylko koniecznie powiedz sprzedawcy, że płyta jest BXowa.

Mnie samemu fachman powiedział, że na płycie BXowej z pamięciami
"nieBXowymi" mogą dziać się jaja (1). Na mojej się dzieją i pół biedy, gdyby
skończyło się na zobaczeniu zaledwie połowy kości. Ale wywalało też STOP
0x50, oraz 0x8E. Dodatkowo Memtest się czerwienił. Po wyjęciu spornego
modułu Memtest nie wykazał ani jednego błędu, a także system przestał się
przewracać.
Cóż, ale są tacy, co uważają te okoliczności za bzdurę. Niech sobie uważają.
Życie bywa przewrotne...

> Pozdrawiam :)

Pozdrawiam również :)

(1) No, bo czymże tłumaczyć fakt, że mając dwa identyczne parametrami
(cyklowanie, FSB, pojemność) kości, jedną wsadzam - i jest GUT, system
chodzi, memtest zadowolony, drugą wsadzam i widzi tylko połowę, a system
dostaje pierdolca, zaś memtest "pali się ze wstydu"? Obie kości na 100 %
dobre! (na innej płycie chodzą obie OK).

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...