Re: PcAnywhere

Autor: Marcin <milek4_at_(USunto)wp.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 01:25:22 MET

sa tylko nieprzebadani...
> "Marek Truszkowski" <viking@sopot.pl.usun.to> wrote in message

uzywalem w.w. programu
dziala to w ten sposob ze klient polaczy siee z maszyna tylko w przypadku
kiedy jest ona wlaczona. uruchamia mu sie konsola tak jakby mial pulpit
przed soba. Jesli w tym momencie bys patrzal na monitor "serwera" to
zauwazysz ze mysz sama sie porusza ...hehe. Jesli chodzi o bezpieczenstwo to
jest to na tyle niebezpieczne jesli maszyna hostujaca ma uprawnienia
nieograniczone na twoja siec. Co do bezpieczenstwa samego PcAnywhere to
posiada on kilka mechanizmow kodowania hasla... juz nie pamietam jakie bo
dawno nie uzywalem.
Wspomniales ze klient bedzie laczyl sie za pomoca polaczenia modemowego. Od
razu na poczatku ten manewr nie wyjdzie. U mnie w poprzedniej firmie
PcAnywhere stalo na laczu 2Mb i laczylem sie za pomoca neostrady 128...
chodzilo jak krew z nosa... nie wiem co koles chce zdzialac poprzez modem...
zycz mu powodzenia :)

--
...nie ma ludzi normalnych,