AD - kopia kontrolera AD

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Wed 13 Dec 2006 - 00:49:57 MET

Witam,

Czytam wlasnie o kopiach AD w systemach Win2003. OToz zastanawia mnie jedna
rzecz.
Moge wykonac albo:
- kopie przywracania systemu i wowczas plik kopii zawiera dane calej
partycji dysku, lub
- zrobic kopie "system state" kontrolera domeny.

Teraz nastepuje pad jednego z dwoch kontrolerow AD. Ja mam kopie całej
partycji. Przywracam ja na ten padniety komputer. Jak w takiej sytuacji
zachowa sie drugi kontroler domeny ?

CZym sie w zasadzie roznia te 2 podejscia ?
Czy dobrze rozumiem, ze kopie pelna systemu mozna wykonac jak jest jeden
kontroler, a kopie "system state" wykonywac gdy jest więcej niż jeden
kontroler ?

Wyżej opisane sposoby to nie-autorytatywny i autorytatywny, ale co jeśli
przywroce "jeden z kontrolerow" metoda autorytatywna ?

Dzięki