PcAnywhere

Autor: Marek Truszkowski <viking_at_sopot.pl.usun.to>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 10:46:47 MET

Witam
Potrzebuję informacji na temat niebezpieczeństw w używaniu programu
PcAnywhere. Jedna z firm chce koniecznie mieć dostęp poprzez modem
telefoniczny do mojej sieci za pomocą w/w programu. Muszę kierownictwu
łopatologicznie wytłumaczyć że to nie jest dobry pomysł aby jakiś obcy
facet z drugiego końca Polski "dłubał" mi w sieci kiedy ma na to ochotę.
Dostęp muszą mieć 24h na dobę "bo tak pracują".

Pozdrawiam
Marek Truszkowski