Re: XP Prof - "Odmowa dostępu"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 00:03:43 MET

"Klaudiusz Gawlik" <klausg@poczta.onet.pl> wrote in message
news:77a7.000001a4.457dd956@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Reanimowałem znajomemu XP (padł całkiem, zainstalowałem nowa kopię w to
> samo
> miejsce co starą). Nowy XP przejął ustawienia, większość zainstalowanych
> programów - wszystko działa, poza jednym. Dysk ma 2 partycje (obie NTFS).
> System
> zainstalowany na C (tutaj brak problemów). Na partycji D mogę jedynie
> zakładać
> nowe katalogi... (konto użytkownika należy do grupy Administratorzy).
> Każda próba skasowania czegokolwiek, lub skopiowania danych na tę partycję
> [...]

A jak w trybie awaryjnym utworzysz nowy katalog, to potem możesz w nim
swobodnie działać?
Próbowałeś zresetować uprawnienia dla całej partycji (prawoklik na literce
dysku, oczywiście w trybie awaryjnym)?
Próbowałeś zmienić literkę na inną, albo podpiąć tę partycję pod pusty
folder na dysku C?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/