Re: XP Prof - "Odmowa dostępu"

Autor: Klaudiusz Gawlik <klausg_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Dec 2006 - 09:00:51 MET

Witam ponownie

> A jak w trybie awaryjnym utworzysz nowy katalog, to potem możesz w nim
> swobodnie działać?

nie, ciągle te same objawy

> Próbowałeś zresetować uprawnienia dla całej partycji (prawoklik na literce
> dysku, oczywiście w trybie awaryjnym)?

tak, tego też próbowałem (zmieniałem uprawnienia dla całego dysku, a także
właściciela plików), nadal nic. No chyba że cos źle zrobiłem (ale nie wydaje mi
się)

> Próbowałeś zmienić literkę na inną, albo podpiąć tę partycję pod pusty
> folder na dysku C?

A tego nie próbowałem. Sprobuję wieczorem. Ze zmianą literki dysku sobie
poradzę. A jak podpiąć partycję pod pusty folder? (tego jeszcze nie robiłem)

dzięki za pomoc,

--
Pozdrawiam, Klaudiusz Gawlik