XP Prof - "Odmowa dostępu"

Autor: Klaudiusz Gawlik <klausg_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 23:19:03 MET

Witam
Reanimowałem znajomemu XP (padł całkiem, zainstalowałem nowa kopię w to samo
miejsce co starą). Nowy XP przejął ustawienia, większość zainstalowanych
programów - wszystko działa, poza jednym. Dysk ma 2 partycje (obie NTFS). System
zainstalowany na C (tutaj brak problemów). Na partycji D mogę jedynie zakładać
nowe katalogi... (konto użytkownika należy do grupy Administratorzy).
Każda próba skasowania czegokolwiek, lub skopiowania danych na tę partycję
(także zapisu pliku) powoduje wyświetlenie komunikatu: "Nie można
skopiować/skasować <nazwapliku> Odmowa dostępu. Sprawdź, czy dysk nie jest
zapełniony lub chroniony przed zapisem oraz, czy plik nie jest aktualnie używany."

Probowałem już chyba wszystkiego z nadawaniem praw dostępu do poszczególnych
plików na tej partycji, (a także zmianą właściciela plików/katalogów), a także
po kolei wyłączałem usługi (te które mi win. pozwolił), oraz zabijałem procesy
(ProcessExplorerem). I nic. Ciągle to samo. W trybie awaryjnym problem nie
występuje. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem lub ma pomysł na
rozwiązanie problemu (chciałbym uniknąć wypinania dysku i kopiowania
kilkudziesięciu GB danych, formatowania partycji i zgrywania wszystkiego
zpowrotem) to z góry bardzo dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,Klaudiusz Gawlik.