Re: Czy XPSP2 moze nie wieszac sie przez Dyskietke ??

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 10:47:02 MET

Lawrens Hammond napisał(a):

> Żaden nie jest tak pisany IMHO (*). Inna sprawa, że różne czynniki mogą

Czy uszkodzoną dyskietkę możemy nazwać awarią sprzętu? Mocno wątpliwe...
A to zawsze może się zdarzyć, zwłaszcza przy "jakości" obecnych dyskietek.

> wpływać na działanie danego systemu, jak też każdy system może mieć inaczej
> oprogramowane sytuacje "nienormalne". Ale jak błąd sprzętu trafi w procedurę
> obsługi błędu, etc. to raczej żaden system tego nie wytrzyma.

Albo procedury obsługi błędów do d... ;-)

Czy jeśli przeglądarka zdjęć natrafiając na uszkodzony plik wywalałaby
cały system jest normalne? Abstrahując od jakości samej przeglądarki, przede
wszystkim nie świadczy to dobrze o systemie...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP