Re: Czy XPSP2 moze nie wieszac sie przez Dyskietke ??

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 11 Dec 2006 - 12:55:39 MET

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@wytnijmniegazeta.pl> napisał w
wiadomości news:elj9em$46j$1@inews.gazeta.pl...

> Czy uszkodzoną dyskietkę możemy nazwać awarią sprzętu? Mocno wątpliwe...

Ale wykluczyć nie można...

> A to zawsze może się zdarzyć, zwłaszcza przy "jakości" obecnych dyskietek.

Nie inaczej. Co jakiś czas potrzebuję dyskietki "error free" i nie znajduję,
zawsze jest jakiś babol...

> Albo procedury obsługi błędów do d... ;-)

To też :)

> Czy jeśli przeglądarka zdjęć natrafiając na uszkodzony plik wywalałaby
> cały system jest normalne? Abstrahując od jakości samej przeglądarki,
przede
> wszystkim nie świadczy to dobrze o systemie...

To kilka różnych czynników, jak system ma dobrze urządzone, to wywaloną
przeglądarkę "skilluje", czy coś w tym stylu i samemu sysowi nic się nie
stanie. Realne w NT, marzycielskie w 9x... stwierdzone doświadczalnie, w NT
po prostu ubiłem proces, a nawet, jak się nie dało, to zwykle reszta systemu
chodziła bezproblemowo. To samo w 9x wywołało efekt domina...

BTW. Mam jeden plik wideo, który pod Windą chodzi gut, pod KAŻDYM linuxem i
jego odtwarzaczem dźwięk rozjechany do obrazu o kilka sekund... Co o tym
uważać? :))

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...