Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 13:21:51 MET

Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:ele7ot$fvf$1@h1.uw.edu.pl...
> witajcie,
> nie wiem, czy to pytanie systemowe, czy sprzetowe.
> Stary poczciwy ASUS A7V133 i winXP SP2.
> Ma NOD32 i BlackIce
> Prawie codziennie ze razy sam sie rebootuje.
> Czesto, ale nie zawsze jest to zwiazane z dzialaniem aplikacji do obrobki
> dzwieku np. GoldWave, albo systemu przetwarzajacego tekxt na mowe.
> Myslalam ze sie przegrzewa i teraz stoi otwarty, zmienilam zasilacz z 235W
> na 300 z lepszym chlodzeniem. Na mostku polnocnym wymienilam watrak na
> potezny radiator. Ale nie pomoglo.

> [...]

Wyłącz automatyczny ponowny rozruch i napisz nam, co wyrzuciło na niebieskim
ekranie.
(Mój Komputer prawoklik, Właściwości, Zaawansowane, Uruchamianie I
Odzyskiwanie, odptaszyć Automatyczny ponowny rozruch)
Zapuść też MemTest (http://www.memtest.org) i także powiedz, czy było coś na
czerwono.
(Do odpalenia MemTesta potrzebna jest zdrowa, bez błędów nośnika, dyskietka,
na którą nagrywa się w formie obrazu specjalny program, po czym startuje z
tej dyskietki)
A to, co się działo - znajdzesz w dzienniku zdarzeń. (Mój Komputer
prawoklik, Zarządzaj, Podgląd Zdarzeń, System ... przynajmniej dla W2k)

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...