klopot z rozdzielczoscia w xp

Autor: Krzysztof <jrqzx_at_gyra.cy>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 13:42:38 MET

Cześć

Mam taki problem. Instaluje win xp w trybie nienadzorowanym przy
wyłączonym monitorze. Wszystko przebiega prawidłowo. Po finalnym
restarcie widze we właściwościach ekranu że mogę ustawić na większą
rozdzielczość niż 1024 na 768 i tak też ustawiam. Monitor jest jako
domyślny. Jest ok. Po ponownym restarcie tym razem już bez wyłączania
monitora, system wykrywa go jako plug and play i niestety nie mogę
ustawić większej rozdzielczości niż 1024 x 768 mimo że mój monitor
(AcerView 76ie) ją obsługuje. Niestety nie posiadam do niego sterownika.
Jest w xp podobny AcerView 76i niestety wybranie go nie skutkuje
większym zakresem rozdzielczości. Jak więc ustawić na stałe ten
sterownik "monitor domyślny" albo lepiej jak wyłączyć to wykrywanie
odnośnie monitorów? Usługi plug and play nie chce ruszać bo wygląda na
potrzebną. Może jest jakaś sztuczka, ustawienie w rejestrze???

--
Pozdrawiam,
Krzysztof