Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: AnkaS <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Sun 10 Dec 2006 - 00:00:25 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:457aaf91@news.home.net.pl...

> Użytkownik "AnkaS" <stona@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Wyłącz automatyczny ponowny rozruch i napisz nam, co wyrzuciło na
> niebieskim
> ekranie.
> (Mój Komputer prawoklik, Właściwości, Zaawansowane, Uruchamianie I
> Odzyskiwanie, odptaszyć Automatyczny ponowny rozruch)
> Zapuść też MemTest (http://www.memtest.org) i także powiedz, czy było coś
> na
> czerwono.
> (Do odpalenia MemTesta potrzebna jest zdrowa, bez błędów nośnika,
> dyskietka,
> [...]

Dzieki za podpowiedzi, juz wylaczam ponowny rozruch, przy okazji
stwierdzilam,
ze mialam wylaczony plik stronicowania pewnie na czas robienia obrazu
i potem pewnie zapomnialam wlaczyc. Moze sobie nie radzil z pamiecia i sie
wywalal.
Ale memtest tez sprobuje. Mam 512MB ramu w jednym kawalku.
I obudowe zamkne.
Jak bede miala logi to sie zamelduje.
Pozdrawiam Anka