Re: Uporczywe Rebootowanie

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 09 Dec 2006 - 13:41:39 MET

AnkaS napisał(a):
> witajcie,
> nie wiem, czy to pytanie systemowe, czy sprzetowe.
> Stary poczciwy ASUS A7V133 i winXP SP2.
> Ma NOD32 i BlackIce
> Prawie codziennie ze razy sam sie rebootuje.
Sam? Bez użycia?
> Czesto, ale nie zawsze jest to zwiazane z dzialaniem aplikacji do
> obrobki dzwieku np. GoldWave, albo systemu przetwarzajacego tekxt na mowe.
To grupa o problemach z systemem - sorry. Masz wbudowaną kartę na płycie,
jaka jest dołożona ewentualnie.
> Myslalam ze sie przegrzewa i teraz stoi otwarty, zmienilam zasilacz z
> 235W na 300 z lepszym chlodzeniem. Na mostku polnocnym wymienilam watrak
> na potezny radiator. Ale nie pomoglo.
Otwarte szkodzi, ściąga temperaturę z otoczenia, zwłaszcza w przypadku
radiatorów. Sprawdziłaś temperatury - przed i po otwarciu? Nie wiem czy
płyta daje takie info.

> Czy mozna sprawdzic jakies logi systemowe, moze sa zapisywane jakies
> dane dlaczego on to robi i gdzie to znaleźć.
Można, p. sterowania, zarządzanie i logi. (Wyłączyć w systemie - autorestart).

--
Artur