Re: Użycie procesora przez przegladarkę

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 08 Dec 2006 - 01:13:07 MET

Użytkownik "Expedyt" <expedyt@op_____WYWAL__.__TO__pl> napisał w wiadomości
news:ela3oj$bp$1@news.onet.pl...
> Podglądam task managera (na Windows 2003 server, ale to chyba nie ma tu
> znaczenia) i widzę, że czas procesora dla firefoxa jest taki sam jak dla
> procesu bezczynnego (sic!) czyli aktualnie jakieś 38 minut. Czyżby to
banery
> reklamowe we flashu tak zżerały procka?

Możliwość całkiem możliwa. Miewałem Flash-e, które na kompie z 2 prockami
233 MMX zabijały mi system, biorąc ponad 90 % obciążenia. Oczywiście, przy
pracy z 2 prockami mniej się to odczuwa, niż z jednym ale się odczuwa. Po
wyłączeniu okienka (GG, przeglądarka) obciążenie ogólne spadało do normy.
Mając szybszy komputer, mniej odczujesz, że coś Ci go obciąża.

--
LH
W przypadku kontroli ten bez biletu to tez nie zlodziej ...