Re: problem z "cache2.jed.isu.net.sa"

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 20:41:34 MET

In news:el4fbf$nm3$1@nemesis.news.tpi.pl , *jezada* wrote:
> Witam;
> Mam taki problem i nie za bardzo wiem jak się za niego zabrać...
> W IE 6.0 (komplet aktualizacji, podobnie WinXP + ZoneAlarm),
> blokowany jest dostęp do jednej witrynki, zupełnie niegroźnej.

Ale konkretnie jakiej? Może wtedy ktoś zobaczy, czy tez tak ma.

> Pojawia się komunikat: "Access to the requested URL is not
> allowed!" tworzone przez cache2.jed.isu.net.sa.
> Z Googli niewiele się dowiedziałem (jakiś robal?...),
> Co się dało zamontowałem i przeskanowałem i... nic!!
> O co biega? Miał już ktoś coś podobnego na pokładzie?
> jezada

To ten serwis decyduje kogo przyjmie/przepuści.
Czy twój ISP (dostawca usług internetowych) jest na liście:
http://www.isu.net.sa/saudi-internet/local-information/All-isps.htm
którą ten serwis wpuszcza do siebie?
Bo jesli prawdą jest, że łączysz się ze światem dzieki Neostradzie
to ja tam jej (znaczy się tepsy) nie widzę.
Musisz napisać umotywowany wniosek do TP-SA, aby dla twojej
przyjemności opłacili dostęp do tego serwisu.
Ponieważ TP powiada, że ona dla klienta to i nieba uchyli,
to pewnie problemu nie będzie :-)))

Bardziej poważnie, tak na logikę, może być jedno z:
1. Albo strona którą chcesz osiągnąć jest dostępna tylko poprzez
 ten cache - patrz wyżej.
2. Albo niepotrzebnie masz link zawierający to pośrednictwo,
 a stronę można osiągnąć bez tego - rozszyfruj adres
3. Albo coś ci wsadziło używanie tego cache w opcje internetowe
 - to się może nazywać - używanie proxy gdzies we właściwosciach
 połaczenia
4. Inne
5. Nie wiem

--