Re: problem z "cache2.jed.isu.net.sa"

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 21:31:23 MET

> To ten serwis decyduje kogo przyjmie/przepuści.
> Czy twój ISP (dostawca usług internetowych) jest na liście:
> http://www.isu.net.sa/saudi-internet/local-information/All-isps.htm
> którą ten serwis wpuszcza do siebie?
> Bo jesli prawdą jest, że łączysz się ze światem dzieki Neostradzie
> to ja tam jej (znaczy się tepsy) nie widzę.
> Musisz napisać umotywowany wniosek do TP-SA, aby dla twojej
> przyjemności opłacili dostęp do tego serwisu.
> Ponieważ TP powiada, że ona dla klienta to i nieba uchyli,
> to pewnie problemu nie będzie :-)))
>
> Bardziej poważnie, tak na logikę, może być jedno z:
> [...]

Dzięki za zainteresowanie, ale... niestety! Sprawdzilem u siebie
wszystko (żadne proxy, żadnych dodatkowych ustawień), witrynka
wchodzi bez problemów z foxa i szkapy a IE - zabronione!
Dyski skanowałem z sieci i ZoneAlarmem (a-virus), Ad-Awarem,
Spyware Doctorem - polecam!, WindowsWormDoorsCleanerem.
Każdy coś mi tam znalazł, ale nie to czego mi trzeba.
Stronka to: www.adajez.republika.pl)
Aha - Internet neotepsowy.

Może ktoś coś podpowie? Obawiam się, że coś mi tu się czai..

jezada