W2K3 SBS R2 nie startuje bez płyty instalacyjnej.

Autor: Marek Szymański <maras_at_cso.pl.nospam>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 12:19:42 MET

Witam.
Instaluję na serwerze Windows SBS Premium 2003 R2 PL, część instalki w
trybie tekstowym przechodzi poprawnie, podkładam sterowniki SATA przez F6,
instaluję, restart, bez problemu startuje (z wyjętą płytą instalacyjną) i
przechodzi do trybu graficznego instalatora. Robi swoje, instalacja
przechodzi do końca i po restarcie już mi się nie podnosi, tylko podaje
komunikat o uszkodzonym pliku /windows/system32/config/system i proponuje
naprawę przez konsolę odzyskiwania.
Ale jeśli w napędzie DVD zostawię płytę instalacyjną, to odczeka na
wciśnięcie klawisza coby wystartować instalatora i jeśli nic nie wcisnę, to
normalnie podnosi się z dysku.
Próbowałem kilku wersji sterowników do SATA, zarówno ze strony Supermicro,
jak i ze strony Intela, bez żadnego pozytywnego skutku.
Co robić ??

Serwer: płyta Supermicro PDSME+, proc. Pentium D 945, 1GB RAM ,HDD 3xHitachi
250GB skonfigurowane na kontrolerze w macierz RAID5

Pozdrawiam
Marek Szymański