Re: Hasla a SYSKEY

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 05 Dec 2006 - 09:54:17 MET

Piotr Krzyżański log:
[...]
> Przyjacielu drogi - nie przypominam sobie naszych zabaw
> w piaskownicy, więc nie do mnie takie teksty. Poza tym,
> przeczytaj co napisałeś w poprzednim poście...

Piciu, przyjaciele drodzy mogą IMHO sobie czasem takie teksty
rzucić/przyjąć...! ;-)

[...] No comments, bo:
<kepork> przed moim napisaniem naskrobał:
"Rozumiem istote silnego hasla, jednak jezeli dobrze czytalem po zapoznaniu
sie z
tematem syskey'a to nawet gdy haslo nie jest "porzadne" to i tak osoba ktora
weszla w posiadanie samego pliku SAM nie jest w stanie za pomoca np. LC jego
zlamac. Dobrze sadze? Zakladam Windows XP pro SP2 + aktualne poprawki, bez
szczegolnej integracji w opcje zabezpieczen."

--
H1! ... H11! ... H111!