ukradli mi windowsa .......

Autor: ToMasz <twitek4.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 20:40:49 MET

witam

wiem wiem, byłem na policji, ale niewiem co dalej.
było tak. przewoziłem płyty(również windows) i wyrąbali mi zamek w aucie i ukradli
torbe w której były płyty. Mam: fakture, nalepke i zainstalowany win XP(aktywowany)
ale dupa jestem ze nie zrobiłem kopi!!!!!
Zadzwoniłem do microsoftu i.... niema sprawy 24 euro i załatwią mi kopie! JAk chce
to moge isc do sprzedawcy i tam szukac pomocy. zakup kompa zrobiłem w 2002 roku wiec
raczej firmy juz niema...
MAcie jakies rozwiazanie mojego porblemu? czy da sie odtworzyc płyte instalacyjną z
znistalowanego systemu?
mam wykkonany ultimate boot CD - ze swojej kopi windowsa, czy z tego patentu dało by
sie odzyskac potrzebne dane?

Pozdrawiam
ToMasz