Re: ukradli mi windowsa .......

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 23:07:44 MET

In news:el1tk1$i47$1@inews.gazeta.pl , *ToMasz* wrote:
> witam
> wiem wiem, byłem na policji, ale niewiem co dalej.
> było tak. przewoziłem płyty(również windows) i wyrąbali mi zamek w aucie i
> ukradli torbe w której były płyty. Mam: fakture, nalepke i zainstalowany
> win XP(aktywowany) ale dupa jestem ze nie zrobiłem kopi!!!!!
> Zadzwoniłem do microsoftu i.... niema sprawy 24 euro i załatwią mi kopie!

Zadzwoń jeszcze raz i upewnij się, czy dla stwierdzenia legalności
starczy to co jeszcze masz, płytę skombinuj na własną rękę.

> JAk chce to moge isc do sprzedawcy i tam szukac pomocy. zakup kompa
> zrobiłem w 2002 roku wiec raczej firmy juz niema...
> MAcie jakies rozwiazanie mojego porblemu? czy da sie odtworzyc płyte
> instalacyjną z znistalowanego systemu?

Jeśli tylko o kopię płyty instalacyjnej chodzi, to mozesz skopiować dowolną
ale od tego samego rodzaju Windows (Home/pro/SP1/2), z tej samej wersji
językowej i z taką samą licencją (OEM/BOX..).
Klucz przecież masz, przy pełnej zgodności wersji powinien pasować.
A legalnośc potwierdzasz fakturą i nalepką, kiedyś starczały 2 z 3 (3 z 4)
składników.

> mam wykkonany ultimate boot CD - ze swojej kopi windowsa, czy z tego patentu
> dało by sie odzyskac potrzebne dane?

Instalki nie.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)