Re: ukradli mi windowsa .......

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Mon 04 Dec 2006 - 22:59:19 MET

Dnia Mon, 4 Dec 2006 19:40:49 +0000 (UTC), ToMasz napisał(a):

>wiem wiem, byłem na policji, ale niewiem co dalej.
>było tak. przewoziłem płyty(również windows) i wyrąbali mi zamek w aucie i ukradli
>torbe w której były płyty. Mam: fakture, nalepke i zainstalowany win XP(aktywowany)
>ale dupa jestem ze nie zrobiłem kopi!!!!!

Po prostu znajdź kogoś, kto dysponuje płytką identyczną jak ta, którą
Ci ukradziono i zrób z niej kopię. Numer instalacyjny nie jest
przypisany do konkretnej płyty, więc jeśli masz nalepkę z numerem
seryjnym będziesz w stanie zainstalować z niej system.

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania VII generacji: ASUS M2NPV-VM | AMD 64 3500+ | 1024 MB RAM