Re: Co robi mój dysk,

Autor: Ikar <Ikar|CUTE|_at_wp.pl>
Data: Sat 02 Dec 2006 - 21:27:52 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1g8cn4f8a8nxq$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

No więc tak:

- antywira ani antyspy real-time nie używam ( tylko skanuje dyski czasem ale
to na żądanie)
- Na firewallu outpost poblokowałem kontakt z netem wszystkim programom z
wyjątkiem tych, które powinny tj. IE, OE i Winda jako taka
- Auto update:tak ustawiłem że jeśli jest nowa poprawka to mnie informuje w
dymku i wtedy ściąga jak to zaakceptuję
- Nic z rodziny Visual Studio/.Net nie instalowałem jako narzędzia
programistyczne. Chyba że ta platforma jest instalowana np. przez Offica czy
inną aplikację, ale to nie wiem czy możliwe

> pliki poprawek z Auto Update. Albo odbywa się optymalizacja dysku
> (domyślnie włączona, działa w czasie bezczynności komputera).

A co to jest takiego ?? Co on tam robi konkretnie przy tej optymalizacji ?

Ikar